Uitdaging / Ontwerp een Instagram

Esthetiek. Het essentiële element voor een Instagram-account. Inderdaad, maar dat niet alleen, want de inhoud heeft ook zijn waarde in het creëren van betrokkenheid op dit sociale netwerk. In 2018 een merk te zijn op Instagram, is niet eenvoudig.

Planet Parfum vroeg ons zijn Instagram te herbekijken. Een mooie uitdaging voor ons team, dat gemotiveerd was als nooit tevoren! In de eerste plaats hebben we coherente strategie opgezet: we zetten hun producten in de schijnwerpers en integreerden die op een harmonieuze manier. In maart 2017 hebben we daarom voor hen een grafisch charter opgesteld, met elke maand een ander kleurthema.

 

En weet je wat? Het is zowel mooi als relevant. We zijn trots op het geleverde werk met Jennifer Ghislain. Zeer snel stroomden de likes toe en daarna ook positieve commentaren. En daarna wilden we natuurlijk verdergaan om nog hogere scores te behalen.

Van statische foto’s zijn we overgestapt op gifs. En die gifs hebben we een menselijke toets gegeven door er handen, voeten, buste, borsten (nee, dit woord is geen taboe) in te verwerken… en uiteindelijk ook gezichten. Elke maand vertellen we het verhaal van Planet Parfum aan de hand van 30 berichten. Vaak in Brussel, soms elders, met name in Frankrijk, Menton en Avignon. Wij nodigen je uit om het resultaat te bekijken op de Instagram-account van Planet Parfum.

 

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.