Categories
Non classé

Ze vallen niet helemaal onder PR, en ook niet helemaal onder social media : bloggers zijn een ras apart binnen de influencers. In België zijn bloggers zich aan het professionaliseren: een gepersonaliseerde website, kwaliteitsvolle inhoud, verzorgde afbeeldingen, een communicatieplan om de band met hun community levendig te houden, gespecialiseerde opleidingen…

Nochtans zijn kwaliteitsvolle samenwerkingen met merken nog geen schering en inslag. Wat verwachten bloggers van je merk? Wat kun je op jouw beurt van hen verwachten? Voor welke ROI en met welke berekeningsmethode? Dit seminarie geeft een antwoord op al je vragen over de Belgische blogosfeer.

— In het Nederlands (en français ici) —

Wanneer?

13 December van 9 tot 12 uur – In het Frans

Na de vorming wordt een walking lunch aangeboden aan de deelnemers.

Waar?

Coworking Les Galeries – Koningsgalerij 30 – 1000 Brussel 

Vanessa Gohy, die de beide kanten van de barrière goed kent, geeft dit seminarie. Ze blogt zelf al 8 jaar en ontmoet regelmatig andere Franstalige en Nederlandstalige bloggers. Ze creëerde ook de blogacademie ‘Blog It Yourself’ waar vormingen op maat worden gegeven voor bloggers. Ze is sinds 7 jaar ook PR-consultant, en heeft een nieuwe aanpak ontwikkeld voor bloggers, die beter past bij hun competenties, hun noden en die van het merk. Zo heeft ze een completere berekeningsmethode bedacht om de mediawaarde te evalueren van bloggers, de hedendaagse influencers.

Reserveer je ticket vanaf nu via Eventbrite.