Ontdek onze jongste impactvolle campagnes

Als PR- en digital marketingbureau mikken wij voor u op een sterke visibiliteit en meer impact. Dankzij onze uitgebreide expertise in zowel traditionele als digitale media helpen wij u de aandacht te trekken van journalisten, influencers en uw doelgroep. Uw bekendheid vergroten, een nieuw product lanceren of een communicatiecrisis beheren: wij staan klaar met oplossingen op maat. Met Ribbon aan uw zijde zult u profiteren van een versterkt merkimago, een solide reputatie en duurzame groei.

Casestudies

Persrelatiecampagne - "Grote Schoonmaak" 

Doel: Het algemene publiek bewust maken van openbare netheid

Klant: asbl Be WaPP

Jaar: 2023

Cijfers: 112.520 burgers hebben deelgenomen, in 4 dagen tijd is er 311 ton zwerfafval opgeruimd over een afstand van 12.258 km en er zijn 207 vermeldingen in de pers over dit onderwerp.

Influencermarketingcampagne - "Hulp voor jonge ouders"

Doel: De diensten van Partenamut voor toekomstige en jonge ouders in de kijker zetten, aan de hand van ervaringen van Brusselse en Waalse influencers.
 
Klant : Partenamut
 
Jaar : 2022
 
Cijfers: 63 publicaties van de influencers.
 

Persrelatiecampagne - Italiaanse consortiums

Doel: De waardering voor agrovoedingsproducten vergroten door consumenten te informeren over de drie Italiaanse vleeswaren (Mortadella Bologna IGP, Salamini Italiani alla Cacciatora AOP, Zampone Modena IGP e Cotechino Modena IGP).
 
Klant : Consortiums
 
Jaar : 2021 – 2022
 
Cijfers: 352 publicaties van influencers en 49 artikels verschenen in printmedia, online, op televisie en op de radio.
 

Crossmediale campagne - MakerFaire.Brussels

Doel: De bekendheid en zichtbaarheid van het evenement vergroten om meer dan 2000 deelnemers aan te trekken en een community op sociale media op te bouwen.
 
Klant : MakerFaire.Brussels
 
Jaar : 2023
 
Cijfers: Meer dan 3000 deelnemers aan het evenement, meer dan 40.000 views op sociale media en meer dan 29 artikels in printmedia, online, op televisie en op de radio.
 

Social media & Influencermarketingcampagne - Vesale Pharma

Doel: Promoten van het nieuwe assortiment voedingssupplementen: Bacilac, Vinalac & Keraton.
 
Klant : Vesale Pharma
 
Jaar : 2022 – 2023
 
Cijfer: De socialmediacampagne heeft meer dan 27.969 weergaven gegenereerd en de influencermarketingcampagne heeft meer dan 60.000 mensen bereikt.
 

Wat kunnen we voor u doen ?

Neem vandaag nog contact met ons op om uw marketingdoelen te bespreken en een succesverhaal te schrijven. Uw potentieel is er, laat het niet onbenut !