120 gasten. 1 unieke ervaring. 6 overgemotiveerde medewerkers. De organisatie van een evenement voor Planet Parfum eind november gaf ons allemaal een kick.
Maak van een evenement een belevenis. Wat een fantastische uitdaging! Onmiddellijk wilden mijn partner Jennifer en ik aan de slag gaan en er dat beetje extra ziel aan toevoegen dat ons anders maakt. In de twee weken voor het evenement, met 120 gasten op de gastenlijst, hadden we een adrenalineniveau dat ver boven het gemiddelde lag. Maar voor ons was het doel duidelijk: dat deze avond onze zintuigen zal prikkelen, al onze zintuigen!
Zien en voelen
Voor de gelegenheid werden drie vrouwelijke geuren geselecteerd voor de nieuwe Planet Parfumwinkel in Brugge: Guilty Gucci, Kenzo World en Mon Paris van YSL. Jennifer ontwikkelde deze werelden met decoratie, inrichting, inrichting en bloemenatmosfeer op basis van de aroma’s en verpakkingen van elk parfum.
Proef het
De cateraar werkte ook samen met ons aan de ontwikkeling van gerechten gebaseerd op de parfums. Hij creëerde op maat nieuwe zoete en hartige zakouski’s. Ze werden perfect gecombineerd met cava en frambozenstukjes.
Luisteren
Zoals je je kan inbeelden, zijn 120 mensen in een winkel op zijn zachtst gezegd lawaaierig. Maar de muziek was precies gedoseerd om de stemmen van de gasten niet te overstemmen, maar wel om gehoord te worden. We besteedden veel aandacht aan een verzorgd onthaal van onze gasten om er zeker van te zijn dat ze verwelkomd werden zodra ze binnenkwamen.
Maar we wilden niet alleen luisteren, maar ook vertellen. In het digitale tijdperk wilde Planet Parfum deze avond graag een online verlengstuk geven, zodat het ook zou verderleven na afloop van het evenement. Dus hebben we een SharingBox op maat gemaakt en dat was een groot succes!
Voelen en aanraken
Het is niet langer voldoende om de rode loper te betreden. Planet Parfum voorzag voor haar gasten touchscreens in de winkel en zachte dekens – voor tijdens de rit met de koets. Wij van onze kant hebben hen het eten met hun vingers laten nemen, want de recipiënten waren eetbaar. Om nog maar te zwijgen van het feit dat de decoratie en de parfums die in de drie ruimtes werden gepresenteerd ook als testers aanwezig waren. Handig en slim gespeeld!
Met dank aan Planet Parfum voor zijn enthousiasme en vertrouwen.
Met de vriendelijke medewerking van Emmanuelle Gerin van Equinoxlight photo – http://equinoxlightphoto.com/